Alle ESTA's zijn goed gekeurd

20 maart 2017 - Zevenbergen, Nederland

Vandaag precies over 1 maand zitten wij in het vliegtuig naar Orlando. Dat wij nu al onze droomreis gaan maken was voor ons net zo'n grote verrassing als voor de omgeving. Door vallen leer je opstaan en zo is het in het leven ook. Je leert op basis van ervaring prioriteiten verschuiven en dat betekent in ons geval kiezen voor het maken van fantastische herinneringen dan kiezen voor luxe.

In januari boekten we de reis en afgelopen weekend hebben we alle punten van onze to-do lijst afgewerkt. Stiekem was hij best lang. Er komt veel meer kijken bij een reis buiten Europa. Ondanks dat Trump een inreisverbod heeft ingesteld waren onze ESTA's binnen enkele minuten goed gekeurd. Het invullen van al die aanvragen kostte wel 2 uur.

Voor mij als enorme stresskip is het fijn dat ik nu precies een maand heb om me druk te maken over zaken die er eigenlijk niet toe doen. Daar ben ik al jaren specialist in en kan het ook nu weer niet laten. Stel dat we de aansluiting in Londen missen... Wat nou als het hotel toch niet zo leuk is..... Zou de huurauto groot genoeg zijn voor 6 mensen plus bagage ( NEE natuurlijk niet, maar dan rij je toch in twee keer...) En als we nu niet naast de kinderen kunnen zitten in het vliegtuig.... Wat zou nu de beste dag zijn om welk park te bezoeken...enz

Vanaf nu elke week een update van de laatste stand van zaken. Wij tellen nog 31 nachtjes af!